14 Kasım 2015 Cumartesi






      Merhabalar , malefes ki kitabı bitirip öyle geldim. Kitap bitti ve eksikliğini fazlasıyla hissediyorum. Ancak kitabın sonu beni çok üzdü. Sonunu hiç böyle hayal etmemiştim. Hep o şarkı bölümü yüreğimi ağzıma getirdi o bölümden çok umutluydum ancak pek istediğim gibi bitmedi. Kitabı bitirmek , sonunu görmek için her boşlukta okudum kitabı elimden bırakamaz hale geldim. Benim bu halimi gören annem de merak etti o da kitabı okumaya başladı. Kitabın son bölümünde otobüsteydim , okurken nerede ise ağlayacaktım ki son anda otobüste olduğumu fark ettim ve sustum. Şuan ise keşke bitmeseydi diyorum. Kitaptan birçok söz işaretledim onları da söz defterime geçirdim. Yukarıda ise arkadaşımla karakterler hakkında eleştirilerimiz , Cemil bey ve Rüknettin'in günümüze dair konuşması ve benim bir sosyal ağ üzerinde ki durumum var. Son bloğumu bu şekilde yazmak istemediğinden dolayı bu gece sizlere Hep O Şarkı'dan sözlü alıntılar aktaracağım ve bloğumu sonlandıracağım.                                                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder