7 Kasım 2015 Cumartesi

 

  Merhabalar uzun bir aradan sonra tekrar buradayım. Aslında kitabı alalı çok oldu ama ne yazık kı vakit bulup başlayamadım. Kitabı günlerce sadece çantamda taşıdım. Öncelikle kitap kapağı konusuna değineceğim birçok kişi kitap kapağını kötü buldukları için ön yargılı davranmışlar aslını isterseniz bende kitabın kapağını beğenmedim ama daha önce de başıma geldiği için kapağı pek önemsemedim. Tam da tahmin ettiğim gibi kitap çok güzel çıktı. Kitabın ilk 30 sayfasını dün gece okudum saat geç oldu ama devamını da fazlasıyla merak ediyordum biraz zor olsa da kitabı okumayı bıraktım.Sabah kalkınca otobüste okumak için sayfaların resimlerini çektim çünkü otobüste kitabı açmak zor oluyor bende kitabın sayfalarının resimlerini çektim ve otobüste okudum. Sayfalarda bilmediğim kelimelerin altlarını çiziyorum  ve geçen sene kullandığım kelime defterime ekliyorum. Kitapta adı geçen kişileri ise unutmamak adına kitaba not tutuyorum. Kitapta ise beni en çok etkileyin iki cümleyi yukarda sizle paylaştım. Bana en çok tuhaf gelen ise yazarımız
bir erkek olmasına karşın yinede kendi cinsi hakkında adeta bir kızın dünyasından bakıyormuş gibi bir yorum yapmış olmasıydı . İkinci olarak ise karakterimizin dokuz yaşındaki ilk kıskanma olayındaki hissettikleri beni derinden etkiledi. Karakterin o çaresizliği yaşadığı duygu karmaşasını çok güzel dile getirmiş. Sanki o olayı ben yaşamış gibi kıskanıp Sıdıka'dan nefret ettim. Şimdilik bu kadar hafta içinde tekrar yazacağım görüşmek üzere. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder